Welkom/Amarraba/Zaari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Janneke Hauser - WaarBenJij.nu Welkom/Amarraba/Zaari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Janneke Hauser - WaarBenJij.nu

Welkom/Amarraba/Zaari

Door: jannekeghana

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 Mei 2010 | Nederland, Rotterdam

Hallo lieve familie, vrienden, roomies, klasgenootjes en iedereen die ik niet genoemd heb!

Over 3,5 is het dan zo ver! Dan vertrek ik voor 4 maanden naar Ghana! Voor Ontmoet Afrika (www.ontmoetafrika.nl) ga ik daar vrijwilligerswerk doen: voornamelijk workshops ontwikkelen voor toeristen, spannend!
Ik ben al een aantal maanden druk bezig met alle voorbereiden, druk druk druk! Mijn ticket is geboekt, mijn armen zijn volgespoten met inentingen en ik ben druk bezig met het verhuren van mijn kamer. Nu nog even ghanees leren (aj dat wordt moeilijk) en nog honderd en één kleine dingen regelen!

Door deze site wil ik iedereen op de hoogte houden van mijn avonturen, want iedereen mailen/kaarten sturen en bellen is bijna geen doen. Ik heb geluk als ik internet heb (die het ook nog doet), dus verwacht geen dagelijkse berichtgeving ;)!

Alvast bedankt voor iedereen die met me mee leeft en me steunt, vooral pap en mam!

Liefs, Janneke

  • 20 Mei 2010 - 21:23

    Huub Hauser:

    He Janneke.

    Misschien ben ik wel je eerste reactie.
    Leuk dat je toch voor deze vorm van communicatie hebt gekozen.
    Ik wil je in elk geval heel veel succes wensen bij je voorbereidingen. Als je stage net zo wordt als de voorbereidingen tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in dat het super wordt.
    Succes en een dikke knuf.
    Papaaa

  • 20 Mei 2010 - 21:49

    Stefanie:

    Alvast veel plezier roomie!!big hug:)

  • 20 Mei 2010 - 22:01

    Brasil:

    Heel veel plezier, zon en leuke ervaringen lieverd! Fijn dat je ons op deze manier op de hoogte houd, kan ik elke dag zien dat het bij jou warmer is dan bij ons :s
    Kus Bras

  • 21 Mei 2010 - 07:45

    Amarinsk:

    Leuk, leuk. Ik ga 't lezen! Tot volgende week hè! Groetjes, Amarinsk

  • 21 Mei 2010 - 08:52

    Caro:

    Heee meis!

    Super tof dat je een online dagboek bij gaat houden! Ik ga je zeker in de gaten houden.. SPANNEND!

    Kusssieee
    Caro

  • 21 Mei 2010 - 15:00

    Loes:

    Chicka...!!

    Heb me meteen aangemeld.. leuk dat je een site hebt.. nu kunnen we je avonturen gaan volgen..! :)

    Ticket is geboekt... wiehhaaaa weer een stap dichterbij!

    goan dich wal misse huur... !!

    xxxxxx

  • 21 Mei 2010 - 15:18

    Ellen Ruiter:

    Ha die Janneke!
    Ik had je moeder laatst getroffen op de rommelmarkt en ik vroeg toen hoe het met je ging en toen heeft ze me over je avontuur verteld! Spannend hoor, maar wel een echte uitdaging. Het duurt nog even (alhoewel het aftellen is begonnen natuurlijk haha) maar ik hoop dat je er een leuke tijd hebt. Ik ga je dagboek lezen :-)
    Liefs El

  • 23 Mei 2010 - 08:49

    Petra Sliepenbeek:

    Janneke,

    geniet van de voorbereidingen! Dit hoort ook al bij je aanstaande important life event.
    kei goed!

    Petra

  • 02 Juni 2010 - 11:56

    Ranoe:

    Hey Janneke!

    Wat is dit spannend zeg! En mijn eerste reactie toen je me het vertelde vergeet ik ook niet meer zo snel hihihi. Maar zoals ik al zei vind ik het superleuk voor je en ben ik nu al trots op jou! Je bent echt mijn bikkelchick hoor. Ik hoop echt dat dit een mooie en onvergetelijke ervaring voor je zal gaan worden dat niemand meer van je kan afpakken. En dat je natuurlijk terug komt met een heerlijk bruin kleurtje ;)Maar ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. hahaha nee maar zonder dollen.. Ik zal je wel gaan missen hoor dus ik ga zeker deze site in de gaten houden om te volgen hoe het daar met je gaat. Heel veel succes met de voorbereidingen en als je dit hebt overleefd ga ik zeker een keer met je mee kamperen. Of we gaan gewoon een keer samen naar Suriname!

    Veel liefs,
    Ranoe.

  • 28 Juni 2010 - 10:32

    Marieke:

    Ha die Janneke
    We moeten nog wel een keer afspreken voordat je vertrekt!
    Als je hulp nodig hebt roep je maar en dan kom ik.

    Knuffel,

    Je nichtje

  • 23 Augustus 2010 - 15:19

    Danielle Van Egmond:

    Hey janneke,

    heel veel plezier in Ghana!
    word een mooie uitdaging voor je:)

    groetjes!
    Danielle

  • 30 Augustus 2010 - 15:17

    Sanne Hemken:

    Hey Lief,

    ik ga je ontzettend missen! maar ik ben SUPER trots op jou!

    Fijne reis en laat snel wat van je horen,

    Kus Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2011

Het einde ... het begin ...

29 December 2010

Home sweet home!

15 December 2010

Wintertime!

23 November 2010

Oud en vertrouwd!

08 November 2010

On the road
Janneke

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 60838

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 10 December 2016

Living life

25 Februari 2013 - 31 December 2014

Rotterdam e.o.

31 Augustus 2014 - 28 September 2014

Maleisië & Singapore

07 September 2013 - 05 Oktober 2013

Backpacken in Vietnam & Cambodia

06 Juli 2012 - 03 September 2012

Kids & Co

18 November 2011 - 24 December 2011

Back to Africa

01 September 2010 - 30 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: