Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Janneke Hauser - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Janneke Hauser - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: jannekeghana

Blijf op de hoogte en volg Janneke

31 Augustus 2010 | Nederland, Grubbenvorst

Lieve allemaal,

Mijn laatste berichtje vanuit het momenteel zonnige Grubbeworst :P. Na een leuke, overvolle, maar minder leuke afsluiting van de zomer vertrek ik morgen toch echt naar Ghana. Na 9 maanden voorbereiding mag dat eindelijk ook wel eens! Ik had er geen idee van wat je wel allemaal niet moet regelen om zo'n onderneming op poten te zetten. Mijn backpack is ingepakt, maar moet zometeen weer uitgepakt worden om er iets uit te halen en er nog weer meer in te stoppen (even pap lief aankijken want zonder hem was ik allang achterover getuimeld met zoveel kilo op mijn rug). Ongelofelijk wat een hoeveelheid spullen er mee gaan! Van een hele medicicijnkast tot spekjes voor mijn gastgezinnen...
Een uur geleden heb ik ingecheckt en ik reis de eerste 4 dagen samen met vier andere meiden die ook voor Ontmoet Afrika gaan werken, gezellig!

Ik wil iedereen enorm bedanken die op mijn feestje is geweest! Inclusief voordracht en meterslange gedichten (in t dialect :P, lachwekkend) was het een geslaagd dagje. Voor degene die gewoon aan me denkt of me een kaartje heeft gestuurd, ook bedankt! En speciaal voor opie, ik hoop dat u op mijn schouders mee wilt reizen!

Tot het volgende berichtje vanuit Ghana!

Liefs en een dikke knoevel, Janneke


  • 31 Augustus 2010 - 13:57

    Michelle:

    Oehhh, Janneke je avontuur gaat bijna beginnen, spannend! Ik vind het vooral onwerkelijk dat je morgen echt echt 4 maanden weg bent, kunnen we niet meer samen razzen en niet meer stinken van dat lekkere spul van de turk!

    Ik wens je heel veel plezier en succes in Ghana en zal je volgen! De roddels en verhalen volgen via de mail ghehe, je moet toch een beetje op de hoogte blijven en wat te lachen hebben!

    Dieke kus van dien vriendinnetje det dig noa al mis! xxx

  • 31 Augustus 2010 - 14:39

    Ex-avonturier Caro:

    Hoi Jannes!

    Gelukkig vond je ons gedichtje mooi :) nog een paar laatste tips & tricks:
    -vergeet niet die leuke kaartjes met vluchtnr. en adres etc.
    -Apotheek papiertjee (you know what I mean)
    -goeie zin meenemen :D!!! (belangrijkste)

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 31 Augustus 2010 - 15:05

    Cath:

    Heee Jannepan!

    Heeeel veel plezier en succes in Ghana! Geniet ervan en wees voorzichtig (een preek over dat laatste laat ik wel over aan je ouders ;)) Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Tot snel (4 maanden gaan snel zei je toch?)

    xx Cath

  • 31 Augustus 2010 - 15:32

    Amarinsk:

    Hee Janneke,
    Ik wens je heel veel plezier. Geniet ervan - het zal een ervaring om niet te vergeten worden!
    Liefs, Amarinsk (nog maar heel even bij Hofplein...)

  • 31 Augustus 2010 - 15:55

    Loes:

    aaah,,, nu ben je echt bijna weg! Het zijn nu geen verhalen meer maar gaa tnu echt beginnen! Heel erg vet wat je gaat doen en vooral ook fijn dat je niet alleen ben de eerste daagjes, kunnen jullie samen wennen!

    Wil je heeel erg veel suc6 en ook vooral veel plezier wensen de komende 4 maanden! We gaan al je verhaaltjes hier lezen, op den duur net als miesj al zegt een mail met roddels.. ;)

    Dikke kus van dien andere vriendinnetje wat dich auk geit misse .. !! xxxx

  • 31 Augustus 2010 - 18:55

    Charles:

    Have fun Gorgeous....

    Keep us updated...

    Take Care of yourselffff

    Nice Flight

    Xoxo

  • 01 September 2010 - 14:27

    Je Broertje:

    Hoi Zus.
    Nu vlieg je.
    Maar 6 uur.
    das niks.
    Voor 4 maanden je thuis.
    Lemme hutje.Veel plezier en suxes of wat dan ook.As zaterdag ga ik de tuin doen van Leo en Marjan.
    Liefs Mij

  • 02 September 2010 - 13:38

    Huub Hauser:

    He Janneke.

    Inmiddels weten we dat je goed bent aangekomen in Accra.
    Je zult wel aan het wennen zijn aan de temperaturen en het zuidelijke temperament.
    Ik wens je veel plezier tijdens je uitdaging.

    Good Luck.

    Papaaaaa

  • 02 September 2010 - 19:23

    Mamsie:

    Ha muisje, fijn dat we gisteren een berichtje kregen dat je vlucht goed gegaan is. Ik zal morgen met de busreis naar het noorden aan je denken, dat wordt nog een zeer lange trip. Heel veel succes met je grote avontuur! Geniet ervan. Liefs XXX mis je nu al n beetje hoor. ;)

  • 05 September 2010 - 08:14

    Mamsie:

    hoi Janneke, bedankt voor je berichtjes. We zijn zeer benieuwd naar je eerste ervaringen.We horen het wel.Begin je al een beetje te wennen aan de temp.? We denken veel aan je. Liefs mamsie XXX

  • 06 September 2010 - 08:49

    Anouk:

    Hey sister,

    Wat leuk dat ik je gister aan de telefoon had. Vandaag vertrek je naar je eerste gastgezin. Heel veel plezier. Ik ben benieuwd hoeveel broertjes en zusjes je hebt... en hoeveel moeders:P. Tot bels

    xxx
    bye Anouk


  • 11 September 2010 - 09:13

    Je Buurtjes:

    hoy Janneke
    geweldig de reisverslagen tot nu toe.
    We lezen ze met veel belangstelling. Je bent wel in een totaal andere wereld terecht gekomen zeg.
    Door mam en pap blijven we volledig op de hoogte.
    Geniet zoveel mogelijk van alle indrukken.
    Veel liefs van Hans en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grubbenvorst

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2011

Het einde ... het begin ...

29 December 2010

Home sweet home!

15 December 2010

Wintertime!

23 November 2010

Oud en vertrouwd!

08 November 2010

On the road
Janneke

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 60838

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 10 December 2016

Living life

25 Februari 2013 - 31 December 2014

Rotterdam e.o.

31 Augustus 2014 - 28 September 2014

Maleisië & Singapore

07 September 2013 - 05 Oktober 2013

Backpacken in Vietnam & Cambodia

06 Juli 2012 - 03 September 2012

Kids & Co

18 November 2011 - 24 December 2011

Back to Africa

01 September 2010 - 30 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: